Sidor

tisdag 18 maj 2010

Labours avskedsbrev: Sorry vi har gjort slut på pengarna..

När Storbritanniens nye biträdande finansminister kom till sitt nya skrivbord för första gången väntade en lapp från företrädaren: "Pengarna är slut." Det sensationella erkännandet av hur den avgående Labour-regeringen (socialdemokratiska)skött statsfinanserna avslöjades under en presskonferens på måndagen skriver Aftonbladet på nätet.

Det väntar tuffa tider för det brittiska folket, till skillnad från i Sverige där man diskuterar reformer istället för nedskärningar.

3 kommentarer:

Picus.V sa...

...och nu skriver Lars Beckman nya inlägg i en rasande fart.
Törs du inte bemöta oss? PEJ, Hanna eller mig?
Jävla fegis..Vad kommer näst? Femtioelva bilder för att trycka tillbaka
"obehagliga" kommentarer?

Jävla fegis...

Lars Beckman sa...

Jag tycker att jag försöker bemöta alla inlägg och släpper in alla kommentarer. Ewa Jansson socialdemokrat släpper inte in inlägg utan censur. (Kolla via gavlebloggen.se)

Picus.V sa...

Nu får nog jag gå och ställa mig i skamvrån en stund ;-))

Ursäkta.