Sidor

torsdag 21 oktober 2010

I en Teliabutik kan man inte få hjälp med sitt teliaabonnemang! Mystiskt...

Döm om min förvåning när man i en Teliabutik inte kan få hjälp med sitt abonnemang. En familjemedlems Iphone har gått sönder och den går tydligen inte att reparera och när man ber om hjälp med att förändra abonnemanget så visar det sig att det inte går! Man ska ringa 90200 och stå i butiken och vänta i 26 minuter som väntetiden var just då.

Det är helt obegripligt att man inte kan prata om sina tjänster och abonnemang i en Teliabutik... är det resterna som är kvar i tanken efter det att Televerket hade en monopolställning eller vad beror det på?

Telia får gärna svara direkt här på bloggen.

1 kommentar:

Telia Kundservice sa...

Hej!

Jag heter Susanne och jobbar på Telias kundservice.

Jag beklagar att vi inte kunde hjälpa dig med ditt abonnemang i vår butik.
Normalt kan Teliabutikerna hjälpa till med abonnemangsfrågor och liknande, men det finns ibland undantag.
Om du kontaktar mig via den här länken ska jag försöka hjälpa dig med dina frågor:
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice